Amir Ateş Besteleri Konseri Düzenlendi
Amir Ateş Besteleri Konseri Düzenlendi
Battalgazi Belediyesi ve Malatya Musiki Cemiyeti tarafından büyük bestakâr
Amir Ateş’in teşrifleri ile, Şef Zeki Giray Yönetiminde “Amir Ateş Besteleri
Konseri” düzenlendi.
Programa; Vali Hulusi Şahin, İl Jandarma Komutanı J. Kd. Alb. Ercan Altın,
Battalgazi Belediye Başkanı Osman Güder, Bestakâr Amir Ateş ve
sanatseverler katıldı.
Program Amir Ateş’in özgeçmişinin okunmasıyla başladı.
Sanatseverlere hitap eden Vali Şahin: “Battalgazi Belediye Başkanı Osman
Güder ve Malatya Musiki Cemiyeti Başkanı Mehmet Tunç Yıldırım'a bu
güzel program ve bizleri büyük Bestakâr Amir Ateş Hocamızla
buluşturdukları için çok teşekkür ediyorum.
Sizin bu ilginiz olduğu müddetçe Malatya'da musiki akşamları, müzik dolu
geceler devam edecek” şeklinde konuştu.
Şef Zeki Giray yönetiminde, sanatseverlerin yoğun ilgisi altında Malatya
Musiki Cemiyeti Türk Sanat Müziği Korosu Amir Ateş bestelerini seslendirdi.
Konserin son bölümünde ise Amir Ateş tarafından dört ilahi seslendirildi.
Konserin ardından Vali Şahin Amir Ateş’e çiçek takdiminde bulundu.
Protokol üyelerince de saz ve koro ekiplere karanfil verildi.
-
BAŞKAN SÜLÜK VE İŞ ADAMI BASRİ TÜRKERİ ÖRMELİ MAHALLESİ’NDE CEMEVİ’Nİ İNCELEDİ
-
BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK: “MAHALLELERİMİZİN YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAYA DEVAM EDİYORUZ”
-
MHP’NİN PÜTÜRGE İLÇE BAŞKANI AHMET ASLAN OLDU
-
PİYAD MALATYA’DA BİR DİZİ ZİYARET GERÇEKLEŞTİRDİ
-
SAKKUŞAĞI VE DERE BÖLGESİ’NİN SORUNLARI ORTAK TOPLANTIDA MASAYA YATIRILDI
-
YENİ MALATYASPOR BAŞKANLARI’NDAN KONÇUK PASTANESİ’NE ZİYARET
