BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK, İL KOORDİNASYON TOPLANTISI’NA KATILDI
BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK, İL KOORDİNASYON TOPLANTISI’NA KATILDI
Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’un başkanlığında gerçekleştirilen İl Koordinasyon Toplantısı’na katıldı. Toplantıya, belediye başkanları ve çeşitli önemli isimlerin yanı sıra, Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük de katılım sağladı.

Toplantıda, Pütürge’ye yapılacak olan çeşitli projeler ve çalışmalar hakkında detaylı istişarelerde bulunuldu. Başkan Sülük, sosyal medya hesaplarından toplantı ve bakanla gerçekleştirdiği görüşmelere ilişkin bir paylaşımda bulundu. Paylaşımında, “İlçemiz Pütürge’ye verdiği kıymetten dolayı Sayın Bakanımıza teşekkür ederim. Memleketimize olan ilgi, alaka ve titiz çalışmalarından dolayı kendisine teşekkür ederim. Malatya’mızı el ele vererek ayağa kaldıracağımıza olan inancım tamdır” ifadelerini kullandı.
Başkan Sülük, bu tür toplantıların Pütürge ve Malatya için büyük önem taşıdığını belirterek, Malatya’nın kalkınması ve gelişmesi için gerekli adımların atılacağından emin olduğunu vurguladı.
-
BAŞKAN SÜLÜK VE İŞ ADAMI BASRİ TÜRKERİ ÖRMELİ MAHALLESİ’NDE CEMEVİ’Nİ İNCELEDİ
-
BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK: “MAHALLELERİMİZİN YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAYA DEVAM EDİYORUZ”
-
MHP’NİN PÜTÜRGE İLÇE BAŞKANI AHMET ASLAN OLDU
-
PİYAD MALATYA’DA BİR DİZİ ZİYARET GERÇEKLEŞTİRDİ
-
SAKKUŞAĞI VE DERE BÖLGESİ’NİN SORUNLARI ORTAK TOPLANTIDA MASAYA YATIRILDI
-
YENİ MALATYASPOR BAŞKANLARI’NDAN KONÇUK PASTANESİ’NE ZİYARET
