BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK YENİ BEYDAĞI KARAKOLU’NUN AÇILIŞINA KATILDI
BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK YENİ BEYDAĞI KARAKOLU’NUN AÇILIŞINA KATILDI
Pütürge’li hayırsever iş adamı Ömer Gümüştekin’in katkılarıyla, Malatya Beydağı Mahallesi’nde inşa edilen, yeni Beydağı polis karakolu’un açılışı gerçekleştirildi. Açılış törenine Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük, Malatya Valisi Seddar Yavuz, Battalgazi Belediye Başkanı Bayram Taşkın ve birçok davetli katıldı.
Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük, “Burada görev yapacak tüm ekip arkadaşlarımıza kolaylıklar diliyor, başarılı bir çalışma hayatı temenni ediyorum. Hayırsever iş adamı Ömer Gümüştekin’e katkılarından dolayı teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Açılan karakolun Beydağı Mahallesi’ne hayırlı olmasını dileyen Başkan Sülük, yeni karakolun güvenliğin sağlanmasında önemli bir rol oynayacağını vurguladı.
-
BAŞKAN SÜLÜK VE İŞ ADAMI BASRİ TÜRKERİ ÖRMELİ MAHALLESİ’NDE CEMEVİ’Nİ İNCELEDİ
-
BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK: “MAHALLELERİMİZİN YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAYA DEVAM EDİYORUZ”
-
MHP’NİN PÜTÜRGE İLÇE BAŞKANI AHMET ASLAN OLDU
-
PİYAD MALATYA’DA BİR DİZİ ZİYARET GERÇEKLEŞTİRDİ
-
SAKKUŞAĞI VE DERE BÖLGESİ’NİN SORUNLARI ORTAK TOPLANTIDA MASAYA YATIRILDI
-
YENİ MALATYASPOR BAŞKANLARI’NDAN KONÇUK PASTANESİ’NE ZİYARET
