PÜTÜRGE BELEDİYESİ HAZİRAN AYI OLAĞAN MECLİS TOPLANTISI
PÜTÜRGE BELEDİYESİ HAZİRAN AYI OLAĞAN MECLİS TOPLANTISI
Pütürge Belediyesi, Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük Başkanlığı’nda, ilçenin gelişimi ve ihtiyaçlarının karşılanması’nı amaçlayan çalışmaların ele alındığı, Haziran ayı olağan meclis toplantısını başarıyla gerçekleştirdi.

Toplantıda, Pütürge ilçesinin karşılaştığı çeşitli sorunlar ve geleceğe yönelik stratejiler ele alındı. Pütürge Belediye Başkanı Mikail Sülük, toplantı sonrasında, alınan kararların ilçenin gelişimi ve refahı için hayırlı olmasını temenni eden ifadelere yer verdi. Başkan Sülük, toplantıda yapılan istişarelerin ve alınan kararların ilçenin sorunlarına çözüm getirmesinin amaçlandığı, atılan önemli adımlar olduğunu vurguladı.
Toplantıda ele alınan konular arasında altyapı, çevre düzenlemesi, eğitim ve sağlık gibi çeşitli başlıklar görüşüldü. Meclis Üyeleri tarafından, bu süreçte yapılabilecek çalışmalar, detaylı bir şekilde ele alındı.
İlçeye yönelik belirli plan ve projelerin belirlendiği Haziran ayı olağan meclis toplantısında, ilçenin geleceği için önemli kararlar alınarak, daha sağlam adımlar atılmasına zemin hazırlandı.
BENZER HABERLER
-
BAŞKAN SÜLÜK VE İŞ ADAMI BASRİ TÜRKERİ ÖRMELİ MAHALLESİ’NDE CEMEVİ’Nİ İNCELEDİ
-
BAŞKAN MİKAİL SÜLÜK: “MAHALLELERİMİZİN YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAYA DEVAM EDİYORUZ”
-
MHP’NİN PÜTÜRGE İLÇE BAŞKANI AHMET ASLAN OLDU
-
PİYAD MALATYA’DA BİR DİZİ ZİYARET GERÇEKLEŞTİRDİ
-
SAKKUŞAĞI VE DERE BÖLGESİ’NİN SORUNLARI ORTAK TOPLANTIDA MASAYA YATIRILDI
-
YENİ MALATYASPOR BAŞKANLARI’NDAN KONÇUK PASTANESİ’NE ZİYARET
